Sitemap – po co jest
Możesz przedstawić Google spis treści na twojej stronie w formie przystępnej dla wyszukiwarek internetowych. Stwórz sitemap i wyślij go do Google.
Możesz przedstawić Google spis treści na twojej stronie w formie przystępnej dla wyszukiwarek internetowych. Stwórz sitemap i wyślij go do Google.
Pokazanie się nowym klientom nigdy nie było tak proste! Przedstawiam 10 darmowych i płatnych sposobów na to, jak do nich dotrzeć.
Search Engine Marketing – SEM to wszystkie działania, które prowadzą do zwiększenia ruchu na naszej stronie internetowej. W skrócie to połączenie SEO i reklamy w Google.
Jeśli chcemy pokazywać się wysoko w Google to musimy zainteresować się wszystkimi aspektami SEO!
Wyszukiwarka Google tak samo jak wszystkie programy komputerowe operuje na liczbach. O tym, czy dana strona pokaże się w wynikach wyszukiwania czy może inna, decyduje to, która z nich ma wyższy ranking.
Do rozpoczęcia promocji firmy w internecie potrzebujesz strony internetowej oraz kont w mediach społecznościowych. Podstawą wszelkich działań marketingowych jest zawsze strona internetowa.
Do założenia strony internetowej potrzebne są tylko trzy rzeczy: domena, serwer i kod strony.
Tytuł strony ma wpływ na dwie rzeczy. Po pierwsze to główny wyznacznik tego czy ktoś wybierze Twoją stronę w wynikach wyszukiwania. Po drugie jest jednym z ważniejszych składników pozycji w Google.
Blog to narzędzie służące do dwóch celów na firmowej stronie internetowej. Po pierwsze buduje Twoją markę. Po drugie buduje ranking Google.
To czym zajmują się firmy w Twojej branży może być oczywiste dla Ciebie i osób z Twojego otoczenia ale nie musi być takie dla wszystkich. Dokładne opisanie oferty jest niezbędne.